@gomezgodess

Gilinsky liked 1x💗 10/25/17 Stream RARE Maggie Lindemann (Commented too ),Rickey Thompson,Bethany & Hamnah Cantu Liked 1/1/20 😛

@gomezgodess photos and videos

last month

I may be uploading an edit tomorrow hEhE

211
Feb 2020

Bitches really mad over the fact that selena has a beauty line coming out... Lmfao yall say you arent worried then why you talking shit? Saying selenas gonna be known as mustins ex but she wont love plus once mustin and baldwin divorce shes gonna take ALLL his money cause his stupid ass didnt even bother getting a prenup so THANK GOD its over also its funny how yall think kylie and rihanna were the first to make beauty products YALL DUMB ASF

525
Jan 2020

@shawnsmg is it fake still ?fucking moron !! ACKNOWLEDGE THAT HE DID SAY THESE

313
Jan 2020

Todays my bday !! im officially 18 and LEGAL !!

369
Jan 2020

Top 5 favorite songs from #RARE are 1.People You Know ;THE LYRICS ARE AMAZINGGGGGG 2.Kinda Crazy 3.Ring (REMINDS ME OF SOMETHING WHEN YOURE AT LIKE A RODEO IN TEXAS S NDNSDJSJHSH ) 4.A Sweeter Place ft Kid Cudi(cudis part xouldve been a bit better IF he had more lines but still catchy as fUCK 5.RARE (THIS SONG IS ICONIC I SAID IT! )

390
Jan 2020

The only twins i stan mama💙

487
Jan 2020

Happy NEW YEAR #JANURAREY #JANUARYBELONGSTORARE

496
Dec 2019

Now we're literslly less than a month away from #SG2 😭😭😭 #selenagomez #selenagomezedit #omgselena #vhs #vhsedit #aestheticedit (My edit; give creds if using )

575
Oct 2019

SHE'S OFFICIALLY COMING. PERIODT!!!!!!

741
Sep 2019

These are my favorite edits i made from july to now and im kinda proud cause they came out really good

9617
Apr 2019

ariana grande with @jackj 2 days ago 💕 - For @xangelwolfx . @spooky_kitkat . @johnsonsdivine @johnsonsflights . Only 💖

10527
Jan 2019

Maneater 💀 - Dt : @samanthas .vids (staticgomez ) Ib/rm : ^ Ac: idk sorry (lmk if its yours! ) Cc: mine - #maggielindemann #maggielindemannedit #omgedits #omgedits #omgpagedit #edits #ccpedit #ccp #vs #vsedit #omgpage #explorepage #omgunderrated

17115
Oct 2018

Friendships are way better than relationships 🤷🏾‍♀️ - Old edit 💜 - Ib/rm/ac: @wxsedits Dt- @ariana .alert @dolantaste @negans_werewolf @negativebeer 💖

32334
Sep 2018

We know who REALLY SLAYED 🤤 - Dt: @camilachoker @buterasbang Ib: @badrepmila kind of a remake as well Cc: @colorsforccp -i love both btw but I just wanted to make this type of edit 😗 -the first is with the coloring and other is without 🤗

15743
Sep 2018

5 years of an iconic era ac/ib: selenaxg on vine Dt: all my followers who adore this queen!💓

2025
Sep 2018

Sorry I haven’t posted it’s school and so many things are happening but since today is the 5th anniversary of yours truly I made an edit 💕 coming soon💕

1220
Jul 2018

“Are you okay Annie?” - Big ass watermark sorry🤧 Dt @ariana .alert @dolantaste Ac:I forgot I’ll check later #omgpage #omgariana #omgunderrated

1315
Jul 2018

Posting soon #omgariana #omgoage

990
Jul 2018

: )

1064
Jun 2018

ICONIC #HARRYSTYLES #ARIANAGRANDE

1280