@crawfordaughter

I wanna know where are you going Cuz now we’re nearly strangers

@crawfordaughter photos and videos

Jul 2019

it's been a while lol, so I made this yesterday and felt like posting 👺🤠

160
Sep 2018

My last post here lol, not that you would care right? Well just wanted to say goodbye and thanks for making me happy while I was in this acc, cause idk well ... Lots of love for y'all ❤

357
Aug 2018

Things are getting out of control and my life is a freakin mess, buuuuut Crawf is me rn

350
Aug 2018

Inspiration? Who? Damn I miss doing edits or at least trying ANYWAYS I love you sad boy❤

4115
Aug 2018

MAMI

251
Jul 2018

That's what we like to see, we really do like to see when both of you smile you know but we can feel when you are sad too, and that's why we are here to support you guys in happy and sad moments, to make memories together, to share love and funny moments sooooo yeah that's it 😂❤I DO LOVE YOU GUYS SOOO MUCH AND HOPE WE MEET ONE DAY

380
Jul 2018

Well I know this must be kind of awkward kshskdgdk but yeah this is for you both Crawford and Emily, I and I think all the fandom wants you guys to be happy no matter with who you are or even if you are single and I'm thankful for you know you guys explaining this and yeah, we got it right? We're kind of a family, WE are together on it, I'll be supporting both of you always thanks for everything ❤🇧🇷

330
Jun 2018

I miss you Crawfish :' )

3012
Jun 2018

I've been so inactive I'M SORRY MY BABES, I MISSED YOU GUYS SOOOOO MUCH since i'm on vacation i'm coming back ❤and yeah love you all and in his time I've been watching The Vampire diaries so here's an twin edit

3720
May 2018

Can I just have my inspiration back?

246
May 2018

Season two of Thirteen reasons why is coming yayy, anyways I think the second edit looks better (ma boy liked❤ )

4052
Apr 2018

Looking at nothing but thinking about Emily lol🌚😂

260
Apr 2018

Okay you look, hmmm how can I even describe dude? You look hmmmmm omg idk (model liked❤ )

270
Apr 2018

Okay, you are cute but growing up so so so fast hmm :' )❤

380
Apr 2018

I don't really know if my account looks cute😂and it doesn't have to look cute idk @crawfordcollins

220
Apr 2018

I'm sorry for being inactive love you all so much and miss you too😍❤ @crawfordcollins @emilytosta PARENTS ARE SO CUTE

210
Apr 2018

Hey my angel, I don't know how to start but I just want you to know that you are very special, to me even if we are very far from each other I feel you here always with me, in the sad moments I remember of your smile, that damn beautiful smile. I know it's your birthday but I want to say that, I was maybe I still going through a very difficult time in my life and you and your wonderful family, you give me strength and are my reason to continue believing in my dreams and in myself, I never imagined that I would meet people like this but you are the most important Crawford, you with your beautiful smile, you with this charismatic way, your love for your fans and your family, you are beautiful inside and out, please don't let anyone tell you otherwise. You have people who want you very well, happy and healthy, like us Colliners and your family. Thank you so much, for everything, for all the attention you have given us, for all the affection, for all the support, for the jokes, I am so happy to have found you in this huge world, could be anyone same but I choose you, my heart chose you as idol and it didn't have a single day you didn't put a smile on my face even in my saddest days. Congrats baby, for finding the love of your life I mean Emily awn. I love you so much Crawfish, I will be forever grateful for having you even if it's not here by my side, you're here mentally for me and that matters for me for sure. Really bro, happy birthday, you are amazing I love you and now we have a 21 boy woah 😂omg baby is growing up, I think i'm going to cry a lot, I think you're not going to read this😖 @crawfordcollins

2647
Apr 2018

Ya know i wanted to do something kinda different but idk lol, which hair do you prefer? 💕anyways hope you like it

5011
Apr 2018

What are u looking at bro? Dude i swear that i was missing those twins edits a lot 😂 btw instagram sucks for taking of the quality of my edits

4115
Mar 2018

THOSE PICTURES ARE SO PRECIOUS MY HEART AWW❤{CRAWFISH LIKED❤}

451
Mar 2018

Parents ❤(Crawf liked💗 )

433
Mar 2018

CUTIES slide for the side to see how I am after this picture ❤😂😂

408
Mar 2018

Me when I see your posts be like? @crawfordcollins

140
Mar 2018

Me when I see someone eating my food 😂😂😂❤omg LOL @weeklychris @crawfordcollins

1610